8 Aralık 2014 Pazartesi

MAN IN LOVE / 2014

AŞIK ADAM

Merhaba !

Uzun süredir film izleyeyim diye düşünüp duruyordum . Listemdeki filmlerden en cazibi adıyla ilgimi çeken "Man In Love" oldu . Filmde beğenmediğim nokta yok denecek kadar azdır . Onun dışında tam anlamıyla sevdim ve çok beğendim bu filmi..Sevginin gitmesi kadar gelmesi de acıdır  ya işte Man In Love bunu çok güzel anlatan bir film ...





Yönetmen: Han Dong WookSenaryo: Yoo Kab Yeol, Han Dong WookYayın Tarihi: 22 Ocak 2014Süresi: 120 dkTürü: Dram, Romantik


                           FİLMİN FRAGMANI :






Konuya gelirsek ; Tae-Il düşük seviyeli bir serseri olarak hızlı bir hayat yaşıyordur. Daha sonra ölümcül bir hastalığı olduğunu ve yaşamak için çok zamanının kalmadığı öğrenir. Hayatı boyunca ilk defa aşık olur. Aşık olduğu kadının ismi Ho-Jung'dur.




Hwang Jung-min as Han Tae-il



Kesinlikle düşüncesizce davranan ama yine de içindeki iyiliği gülüşüyle belli eden karakterdi .
 Hwang-Jung Min 'i ilk defa izledim bu filmde ama takibe alacağım oyuncular arasında .Özellikle ağladığı sahneler çok etkileyiciydi. o nasıl bir ağlamadır yahu ... 



                               Han Hye-jin as Joo Ho-jung



Çok tatlı bir kızdı . Tae-Il ile olan konuşmaları da ayrı bir tatlıydı . 
Han Hye-Jin'i de ilk kez izledim . Daha önce Running Man'e konuk olduğu bölümü izlemiştim.Ama manyak olduğu belli bir Bungee Jumping yaptı ki ben bile korktum ... :) Ve tabi ki Syndrome dizisinin ilk bölümünün 15 dk'sını izlediğimde de vardı .


Filmin basın toplantısından Ekip ...



                                         Tae Il&Ho Jung




Neyse gelelim repliklere ... Aslında hiç replik alasım gelmedi film o kadar güzel ilerliyordu ki ...



:/



Tae-Il'in giyim tarzı ♥♥♥




Tae-Il 'den bir ilk, film boyunca "Aish" demeden söylediği tek cümle bu oldu herhalde ... 



İletişimi iyi olmayan bir aile  asdfkdkdfshja:) :D 




                  Bu kız çok komik  Kendisi Tae-Il 'ın yeğeni Song :D 




                     

Tae-Il'den yeğenine jest  ... Song'un istediği akıllı telefonu aldı ...Song'un sevinci görülmeye değerdi ... 



Ho Jung'un en iyi repliği buydu herhalde ... 



Babasına iyi bir evlat olduğunu hatırlatmak için masaj yapan Tae-Il.....





                         Filme genel bir bakış ... 






Bu dörtlü de az manyak değil hani . Kuafördeki kavgaları neydi öyle ... :) :D 


Tae-Il ve babası ..




Bir Milyon Dolarlık Saç :)





Film boyunca Ho-jung  ile Tae-Il'ın yediği yemeklerde hoş gözüküyordu yahu ... 



Film hakkındaki düşünceme gelirsek İZLEYİN İZLETTİRİN !!!!!

İzlediğim sitedeki yorumlara bakınca da beğenmeyen neredeyse yok ....


Ve tabi ki gelelim filmin OST'una  ; Bu Ost'a bayıldım tam açıp ağlamalık ....


         LEE Kİ CHAN  언젠가 누군가 - 이기찬 ( 남자가 사랑할때 





Lee Hong-Ki tatlılığıyla başka bir yazıda görüşürüz ... :) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder