21 Ağustos 2014 Perşembe


 THE MASTER'S   SUN 




BU İKİ GÜZEL İNSAN BAŞROLLERİMİZ.... :)









Ne yalan söyleyim So Ji Sub'u tanırdım ama hiç dizisini izlemedim. Ama gerçekten severim.  Sadece ''ONLY YOU'' filmini  izledim. Muhteşemdi.. 
Gong Hyo Jin'i de şimdi yeni dizisinde izliyorum. Bence gayet şeker bir kadın ve oyunculuğu çok başarılı. 
Ayrıca lütfen unni saç rengini değiştirme çok güzel bir renk ve çok hoşuma gitti. :) 



ÇOK MU ŞEKERLER NE ? :)




DİZİMİZİN KONUSU

Dizimiz Romantik komedi, Fantastik ve Korku türlerini bir arada barındırıyor. Korku dediysem de o kısım komedi aslında.. :) 

Kızımız bir kaza geçirmiştir ve bu kaza sonucunda da hayaletleri görmektedir. Bu hayaletler kızımızı hiç rahat bırakmamaktadırlar. 
Öldüklerinde yapamadıkları şeyleri bu kızımız aracılığıyla yapmaktadırlar. 
 Kızımız tabiri caizse sürünerek yaşar. Hayaletlerle başa çıkmayı öğrenmeye çalışır. 

Oğlumuz ise zengindir  ve bu zenginliğine rağmen paradan başka bir şey düşünmemektedir. Yani soğuk nevale gibi bir adam.  İnsanları sağlayacakları faydaya göre değerlendirir. 

Zaten asıl adamımızla da bu sayede tanışırlar. Yağmurlu bir gecede kızımız  zorla bu adamın arabasına biner. 
İkisi de fark eder ki aralarında bir karıncalanma olmuştur. 
( NOT : 1. bölümde bahsediyorum.. :) ) 

Kızımız şunu fark etmiştir ki bu adama dokunduğu anda gördüğü bütün hayaletler ortalıktan yok olmaktadır. 
Bu adam kızımız için dünyadaki tek ve en özel insandır. Adamın peşini bırakmaz ikisi bir anlaşma yaparlar. 

Bu anlaşmaya göre ; Kızımız bir radar, oğlumuz ise bir sığınaktır. 





Birbirlerine ''Sığınağın geldi, saklan'' dedikçe aşık oldular . 

Hani bilirsiniz Kore Dizilerinde soğuk nevale olan adam zengindir ama asla aşık olmam havalarındadır ya işte tam o sırada ummadığı gibi bir kadın çıkagelir, kadın adamın standartlarının çok altındadır işte tanıdınız o adamı... :) Ama öyle böyle değil sırılsıklam aşık olur ya bu dizide o duygu çok güzeldi. İzlerken içim eridi. 



ÜSTTEKİ YAZIYA BİR ÖRNEK.... :)



Bir konu daha var ki es geçemeyeceğim So Jİ Sub'un kıza sürekli ''GOJO'' (KAYBOL)  demeseydi.  Ne zaman görse
 '' GOJO'' diyordu. Demeden de bırakmıyordu illaki diyecek.. Öldürüyordu beni.. Yerim kiiiii... :) 



GİF VERMEZSEM OLMAZ DİYOR SÖZÜ GİFLERE BIRAKIYORUM....


YİNE BİR GÜN ''GOJO'' DERKEN BEN... :) 



TİPİNİ SEVSİNLER.... :) 


ABOOO FIŞ ANEY.... :)



KEMİRME ŞEKLİ ÖNEMLİ YANİ LÜTFEN ŞİMDİ...



GEÇEN GÜN ARKADAŞLARLA AKIYOZZZ.... :)





NOMU NOMU YEPPUDA.... :)




ALLAHIM SANA GELİYORUM KONULU  FOTOĞRAF.... 

BİR İNSAN İLAÇ İÇERKEN NE KADAR TATLI OLABİLİR SORUSUNUN CEVABI BU FOTOĞRAF... 




VEEEEEEEEEEEEEEE BANA GÖRE MUHTEŞEM BİR DİZİNİN MUHTEŞEM BİR DE NEYLERİ VARDIR?
TABİİ Kİ OST'LARI  VE İSİMLERİ .... :) 



'' DAY AND NIGHT''




'' CRAZY FOR YOU'' 





'' TOUCH LOVE'' 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder