21 Ağustos 2014 Perşembe

HEAVENLY'S POSTMAN / CENNETİN POSTACISI



''SEN BENİM BİTMEYEN DÜŞLERİMİN PRENSİ'SİN ''

      


      
   Selam ! 
Uzun süre sonra bir film izledim . Ve yazıyorum efendim :)
 JYJ grubunun tatlı üyelerinden Kim Jae-Joong  'un ''Cennetin Postacısı'' olduğu ''Heavenly's Postman'' adlı harika bir film'i yazacağım.






              Oyuncular : Kim Jae-Joong & Hyo Ju-Han                             

                Tür : Fantastik & Romantik                 

                Süre:107 Dakika

                 Yapım Yılı :2009 



Konuya gelirsek eğer ;

Jae-Joon Cennet'e mektup ileten bir postacıdır.Mektupları okurken bir mektup dikkatini çeker.Mektup nefret ve sinirle kaplıdır.Mektubu yazan kişiyi merak eder.




Mektupları yazan kişi sevimli tatlı kızımız Ha-Na'dır . Mektupları ölen sevgilisine yazar . Çünkü sevgilisinin evli olduğunu sonradan öğrenir bu yüzden de öfke ve sinirle Cennet'e göndermek üzere mektupları yazar . Göndermek için posta kutusuna gider ve Jae-Joon 'la tanışır . 



Jae-Joon   Ha'na 'ya onunla birlikte çalışmasını teklif eder. Ha-Na teklifi kabul eder ve ikili ölen yakınlarının ardından acı çekenlere yardım etmeye başlar.Birbirlerinden hoşlanmaya başlayan Jae-Joon ve Ha-Na tam bu sırada kendilerini fantastik bir sürprizin içinde bulurlar.

                       Peki bu sürpriz ne ola ki ?
                         İzleyin ve görün efendim :) 



En'lerim :



Şu fotoğraf olayını bende yapacağım arkadaş :) 





Çizim olaylarını da çok severim :) 








Bu gif'e çok güldüm burada sevgili rolü yapıyorlardı ve çok komiklerdi :D





K

Çok tatlı ama ... :)







                          Gerçekten öğretici ve naif bir film Cennetin Postacısı .




 'Sevdiklerinin kolaylıkla yok olmayacağına inansan da,bir gün ölebildiklerini fark edersin.''






''Eğer tanımadığınız biri bir gün gelip ''Daha önce tanıştık mı?  diye sorarsa ya da ''SEN BENİM BİTMEYEN DÜŞLERİM BAŞ KAHRAMAN'ISIN ''derse bu sadece bir oyun olmayabilir . O adam sizin kaderiniz olabilir ...''




Bak Postacı geliyor ! Selam veriyor :) :D 



İçinizi ısıtacak hoş ama mükemmel bir film izlemek isterseniz ; 

HEAVENLY'S POSTMAN'i  es geçmeyin ve izleyin gerçekten beğeneceksiniz !!! 




Şu tatlı gif'le veda edeyim görüşürüz farklı bir yazıda :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder