4 Eylül 2014 Perşembe

MY TUTOR FRİEND 2

Getirin Benim  Akai İto 'mu! :) 







Tür: Romantik , Komedi
Yıl : 2007
Süre:125 dakika

Oyuncular: Lee Chung-ah & Park Ki-woong






Selam ! 

Öncelikle My Tutor Friend 2'nin  ilk filmle alakası yoktur .Ben ilk filmi izlemedim.O Filmde de Kwon Sang-Woo ve Kim Ha-Neul rol almışlar.Ama açıkçası film biraz eski olduğundan My Tutor Friend 2 'yi izlemeye tercih ettim . Filme bayıldım :) Çok eğlenceli ve kurgu olarak ta değişikti .Tabi oyunculara da alkışlar buradan!!! 






Konusuna gelirsek ;
Kitano Junko Japonya'da yaşayan Japon kızımızdır . Kore'den gelen Woo Sung'a aşık olur . Aşkını itiraf edeceği zamanda Woo Sung Kore'ye döner. Junko ise Woo Sung'ı bulmak için Kore'ye değişim öğrencisi olarak gider.Kore'de bir konuk evinde kalmaya başlar.Ertesi sabah ev sahibinin oğlu Jong-Man ile aynı odada uyanır . Jong-Man Junko'dan hiç hoşlanmaz ve gitmesi için elinden geleni yapar . 




Junko yukarıdaki manzarayı (!) görünce evden gitmeye karar verir.Ve Jong-Man'ın babasından parasını iade etmesini ister . Jong-Man ise Junko'nun aşık olduğu Woo-Sung'ı tanıdığını ve önceden onunda aynı odada kaldığı yalanını söyler . Junko gitmekten vazgeçer bir yandan okula gidip diğer yandan Woo-Sung'ı arar . Ve Korece derslerinde yardım almak için Jong-Man ile çalışmaya başlarlar .




Junko Woo Sung 'ı bulunca neler yaşanacak ?
 Jong-Man 'a ne olacak ?  


V.S. soruları cevaplamak için Filmi açıp İZLEYİNİZ ... :) 



Baba&Oğul melodram izlemeleri ve babanın dayak attığı sahneler favorimdi :) :D 



Junko&Jong-Man



Birkaç replik de paylaşalım . Resimler Alıntıdır !!!



Bilgi yarışması dediler geldik ! diyerek gittiler ve 0 puan alarak rekor kırdılar :D 



Korece derslerini Jong-Man'dan alırsanız böylece arkadaşlarınızla ilk konuşmalarınız bu şekilde olur :D 



...Akai İto ...




Junko'nun film boyunca ettiği laflardan biri de "Benimle Arkada buluş!":D :D 




 Junko & Jung-Man &Julian &Konuk evinde yaşayan diğer 2'si :) Yemek sahneleri de kopmalıktı :D :) 





Bu tatlı ikilinin güzel ve eğlenceli macerasını mutlaka TAVSİYE EDİYORUM !!!!!!!!!!!!!!



...................Akai İto'nuzu bulmanız ve sevilmeniz dileğiyle.................


Park Ki-Woong'un birkaç fotoğrafını koymak istiyorum :)



Park ki-Woong Secreatly Greatly'de ki hali  :) 





Park Ki-Woong her saç rengi yakışan sayılı insandan :) 



Başka bir film /dizi'de görüşürüz :) :D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder