13 Ocak 2015 Salı

MİRACLE OF GİVİNG POOL / BA:BO

AHMAKLIK MUCİZESİ 

Merhaba !!! Dün film izlemeye karar verince sitelere hızlıca bir göz attım .Ama bir türlü beğenemedim . Bu yüzden listemdeki Ba:Bo filmini izlemeye karar verdim . Film öyle hızlı akıp gitti ki çabucak bitti gibi geldi bana ... Kesinlikle izlenmesi gereken bir film bence tabi ki ... Neyse filmin bilgilerine geçelim :



Yönetmen: Kim Jeong-Kwon (Ditto)

Tür: Romantik, Dram, Komedi

Yıl: 2008

Süre: 99 Dk.




Oyuncular: 

                   CHA TAE-HYUN/SUNG RYONG   

                  

                 HA Jİ-WON / Jİ HO 




PARK HA-SUN / JEE İN 

             

              PARK HEE-SOON / SANG SOO 


Jİ-HO'NUN ÇOCUKLUK HALİ / SULLİ



Baktım da oyuncular acayip değişmişler . Resimler yakın zamanda ki halleri film ise 7 yıl önce çekilmiş. Neyse genel olarak beni etkileyen ve naif bir filmdi . Ailenin önemi , fedakarlık yapmanın ne demek olduğu ya da insanların ''deli'' kelimesini yanlış kullandığı gerçeğini çıkardım ben filmden ... Güzel bir film izlemek isterseniz İZLEYİN!!!





KONU: Ji-ho umut veren bir piyanisttir, ve yıllarca yurt dışında tahsil 

görüp piyano çalmaktadır. Ama bir gece ansızın bir sahne korkusu 

duygusuna yakalanır ve bir daha bundan kurtulamaz. Çaresizlik 

içinde, yurduna döner ve eski sınıf arkadaşı Sung-ryong ile karşılaşır.

 Bir zamanlar çok zeki bir çocuk olan Sung-ryong bir kaza geçirmiştir 

ve şimdi yirmili yaşlarının sonundayken hala altı yaşındakı bir 

çocuğun zekasına sahiptir.  





Çok unutkandır, ama ilk aşkı Ji-ho'yu asla unutmamıştır. Sung-

ryong’un deforme olmuş aklının diğer yarısında sadece ailesi, – kız 

kardeşi Jee-in vardir. Ona bakmak için, Sung-ryong Jee-in’in okulu 

önünde tost satmaya başlar. Ama Jee-in zeka özürlü ağabeyinden 

utanır ve onu tanımazlıktan gelir. Sung-ryong’un iyi niyetli 

düşüncesini anlayansa sadece eski arkadaşı Sang-soo'dur. Ama 

Sung-ryong kaçınılmaz bir şekilde gangsterlerin dünyasına düşer.






Ji-ho hala kendi derdindedir, Jee-in hastalanmıştır ve Sang-soo 

tehlikeli bir çatışmaya karışmıştır. Ama onların tüm acıları hiç 

kimsenin öngörmediği bir şekilde sanki bir mucize olmuşcasına Sung-

ryong tarafından dindirilir... 




Diziden birkaç alıntı :

"Uyan ,önce Jee'nin kahvaltısını hazırla.Sessiz ol.Uyandırma.Tepsiyi tıkırdatma ve sessiz ol böylece Jee-in uyanmaz"





Kayıp ayakkabılar..









"Yaralar için vazelin.Mide için tost yiyin.Tenekeye bir dolar atın"












"Parla parla küçük yıldız.Nasıl olduğunu görmek 


istiyorum.


Küçük yıldız ... Küçük yıldız


...Dünyadan bu kadar yüksekte bir elmas gibi..."







Gerçekten güzel ve kısa bir film izlemek isterseniz mutlaka izleyin!!!
Başka bir yazıda görüşürüz... 






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder