16 Ocak 2015 Cuma

"YENİ BAŞLAYACAK DİZİLERDEN BİRKAÇ BİLGİ "


Selam !
Şu sıralar dizilere ağırlık verdim.Şu sıralar yayınlanan dizilerden sadece "Healer" izlesem de yakında çok seveceğim diziler başlayacağa benziyor . 




Şimdiden birkaçını sıraladım . İşte o birkaç yeni diziler: 


SHINE OR GO CRAZY 



  Konusu:


Wang So (Jang Hyuk) Goryeo'nun prensidir. Lanetlenmiş kaderinden dolayı yalnız bir


 çocukluk geçirmiştir. Büyürken bir kral olmak için kendisinde yetenek olduğunu fark 


eder. Wang So parlak bir görünüme sahip olmasına rağmen kalbinde derin yaralar 


taşımaktadır. Bir gün, Balhae'nin son prensesi olan Shin Yool (Oh Yeon-Seo) ile


 tanışır. Shin Yool başka bir ülke için ışık olma kaderi ile doğmuştur. Çünkü o 


kaderindeki ölüm ile yüz yüzedir. Wang So ve Shin Yool bir gece evlenirler. Artık


 Wang So ve Shin Yool birbirlerine bağlanırlar ve içlerindeki aşk git gide büyür.



Türü : Tarihi , Romantik , Fantastik

Yönetmen : Son Hyung Suk

Yazar: Kwon In Chan






Baş rolleri çoook sevdiğimi  şimdiden belirteyim :)
Jang Hyuk 'u ilk olarak Fated Love You dizisinde izlemiştim . Sonra Tree with Deep Roots dizisini izlemeye başladım . Ve mükemmel bir oyuncu olduğunu bir kez daha anladım . Karakterini çok merak ediyorum .

Oh Yeon-Seo'yu  Lee Joon ile katıldığı We Got Married programında çok sevmiştim . Come! Jang Bo Ri deki Bo Ri rolüne bayıldım . Bu dizide de mükemmel olacağına eminim .. 


Lee Ha-Nui 'yi ilk olarak The Partners dizisinde izledim. Sonra Modern Farmer 'da ki muhtar Noona oldu . Burada da iyi bir oyunculuk sergileyeceğine inanıyorum .

 
Im Joo-Hwan'ı ilk olarak izlediğimi sanarken Boys Over Flowers'ta oynadığını hatırladım . 








Pazartesi-Salı günleri yayınlanacak olan "Shıne Or Go Crazy"  24 bölüm olarak planlasa da bölüm sayısı artar bence.





Ne diyeyim efendim 19 Ocakta ilk bölümü yayınlanacak .Ben çok güzel olacağına inanıyorum... Teaser'lara bile hayran kalan ben diziyi izleyince yorumlarımı paylaşacağım.. 











BLOOD




Bölüm sayısı : 20

Yazar: Park Jae-Bum (God's Quız , Good Doctor)

Türü : Dram , Romantik,Fantastik, Medikal , 

Yönetmen:Ki Min-Soo 



KONU:

"Hastanede doktor olarak çalışan bir vampiri ve iyi-kötünün arasında kalmış ölümsüz bir aşkın savaşını anlatmaktadır..."


Ahn Jae-Hyun / Park Ji Sang


Park Ji-Sang adında bir vampiri canlandıracak  Ahn Jae-Hyun ..  Rol önce Jung Il-Woo 'ya teklif edilse de Ahn Jae-Hyun rolü kaptı . 

Ahn Jae Hyun'da vampirlik kapasitesi var . 2013 yılında "Man From The Stars " dizisindeki liseli rolüyle çok gönüllerde yer edinirken 2014 yılında "You Are All Surrounded" dizisinde rol aldı .Açıkçası Goo Hye-Sun ile uyumlarını çoook merak ediyorum . Ama bence çok iyi bir çift olacaklar...



Goo Hye-Sun / Yoo Ri-Ta



 En son "Angel Eyes" 'ta rol alan Goo Hye-Sun dizi için için saçlarını siyaha boyattı .Fotoğrafta görüldüğü gibi bence çok güzel olmuş . Ahn Jae-Hyun ile kimyaları bence birbirini tutacak . 




Ji Jin-Hee / Lee Jae-Wook




En son "One Warm Word" dizisinde rol aldı Ji Jin-Hee....
 Goo Hye-Sun ile ikinci kez aynı projede yer alacaklar.  İkiliyi şimdiden merak ediyorum .2012 yılında Goo Hye-Sun ile "Take Care Of Us Captain" dizisinde rol almışlardı .


Dizi "Healer"  bittikten sonra başlayacak merakla bekliyorum .. Hye-sun&Jae Hyun uyumunu ve vampir var daha ne diyeyim başlasa da izlesem ... :) Trailer süper dizi de öyle olacak bence .. 








HO GOO'S LOVE






KONU:

Ho Goo, Ho Gyeong adında bir ikiz kardeşe sahiptir. Devlet memurluğu sınavını geçmeye çalışmıştır ama 7 sene boyunca başarısız olmuştur. Bir gün Seo Hee ile karşılaşır. Seo Hee lise zamanlarında okulun en popüler kızıydı. Geceyi beraber geçirirler, sonraki sabah yanında bir bebek bulur ve Seo Hee çoktan gitmiştir. 

 OYUNCULAR:

Choi Woo Shik - Kang Ho Goo

UEE - Do Do Hee

Im Seulong - Byeon Gang Chul

Lee Soo Kyung - Kang Ho Gyeon (Ho Goo'nun ikizi)



"Valid Love" bitiminde başlayacak olan dizi Pazartesi-Salı günleri yayınlanacak .






Konusu ilgimi çekse de daha ilgimi çeken nokta Choi Woo-shik oldu .  "Rooftop Prince"  "Fated To Love You" ve son olarak ta yeni final yapan "Pride And Prejudice" dizisinde rol alan tatlılık abidesi arkadaşımız diziyi izleme nedenimdir. 




Kendisi süper bir oyuncu . Fotoğraf "Rooftop Prince" dizisinden ...





Trailer : 





Başladığında mutlaka izleyeceğim bu dizileri ....
Sarang ile görüşürüz diyeyim . Tatlı ya bu çocuk :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder