18 Haziran 2014 Çarşamba

MEDICAL TOP TEAM

MERHABA.... 
Okullar tatil oldu ve biz Korecan'lar dizi arayışlarına girdik en azından ben öyle yaptım. Haftaya ders çalışacağımı düşünürsek az bir zamanım kaldı.
Küçükken bana ne olacaksın diye sorduklarında hiç bir zaman doktor veya cerrah olacağım cevabını vermedim.  Matematik özürlüsü olduğum için  olamayacağımı biliyordum.
 Gelin görün ki bu cerrahlık aşkımı dizilerle dindirmeye çalıştım.
2013 yılın'da yayınlanan bir diziden bahsedeceğim size. 
''MEDICAL TOP TEAM'' 20 bölümlük bir diziydi. Tıp dizileri genelde zor tutulur ama bana göre bu dizi şekerdi. 
Bilmiyorum bazılarınıza sıkıcı gelebilir ama izlemenizde fayda var. 
Çünkü dizi'de ki oyuncular çok kaliteli tam rollerine uygundular. Size bir şey söyleyim bu dizi de ki hiç bir oyuncuyu tanımıyordum. ''Choi Minho'' hariç. 


MEDICAL TOP TEAM KONUSU

Dizimizin konusu; Her alandan en iyi doktorların bir araya gelmesiyle oluşturulan bir ekibin yaşadığı ilginç vakalar ve hastane maceraları anlatılmaktadır. 


MEDICAL TOP TEAM AFİŞLERİ 








MEDICAL TOP TEAM OYUNCULARI



  • KWON SANG WOO - PARK TAE SHİN 




  • JUNG RYEO WON - SEO JOO YOUNG 





  • JU Jİ HOON - HAN SEUNG JAE 






  • MİNHO - KİM SUNG WOO 




  • OH YEON SEO 



DİZİMİZİN OST'LARI DA ÇOK GÜZELDİ....


  • https://www.youtube.com/watch?v=DTZpIAzaBUU   ( EN BEĞENDİĞİM... ) 


  • https://www.youtube.com/watch?v=OZmgmYL503M                        



  • https://www.youtube.com/watch?v=vfWuXgwCIMg  



BİR KAÇ TANE GİF 




AMA BEN BUNU YERİM... ARADA BİR PELTEK KONUŞUYORDU ÇOK ŞEKERDİ.... :) 






HER ŞEYİ BIRAKALIM BU VELETİ  İZLEYELİM... CANIMSIN MİNHO... :) 


DİĞER OYUNCULAR VE ÖZ ÇEKİMLERİ... :) 




ÇOK TATLILAR.... :) 





BUNLARIN MESAFELİ İLİŞKİLERİ ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ... 





ÇOK MU TATLILAR NE ? 



İKİ KERATA BUNLAR ...  :) 





SİZLERE BİR DİZİ TANITIMI DAHA YAPTIM MİLLET ... 
UMARIM BEĞENİR VE İZLERSİNİZ... 
:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder