11 Haziran 2014 Çarşamba

WILD ROMANCE ( AGGRESSİVE ROMANCE )

Merhaba Millet... Yine bu hafta dizi arayışlarına girdim. Benim bir huyum var eğer bir dizi de ki oyuncuyu çok sevdiysem onun en az 2 dizisini aynı anda izlerim. Yine böyle bir zaman da Wild Romance'i gözüme kestirdim. 
Tabii ki bunun en büyük nedeni bana göre bu senenin en güzel
 K- Dramalarından olan ''HOTEL KING''... 

Tahmin etmenize gerek yok başrol ''LEE DONG WOOK'' olunca ben bunu izlerim dedim ve başladım. 
Wild Romance öncesinde Dong Wook oppamın '' Scent Of A Woman'' dizisini de izledim.

OTEL KRALIMIZ LEE DONG WOOK ..

Kız başrol oyuncumuza gelirsek yine çok tanıdık biri var karşınızda..
Şu sıralar '' Golden Cross'' da oynayan '' Lee Si Young'' unnimiz.. Bu kızı gözüm bir yerden ısırıyor diyenler için evet evet tam da tahmin ettiğiniz gibi '' Playful Kiss'' de zengin ve çekici olan kızımız , 
'' Boys Over Flowers '' da ise estetik sayesinde güzelleşen acayip bir kızımız vardı ya işte bu kız o kız olur...

LEE Sİ YOUNG....




DİZİMİZİN AFİŞİ...






DİZİMİZİN İLİŞKİ TABLOSU.... :)


Diğer karakterlere gelirsem eğer bir çok sevdiğim karakter vardı bu dizide. Bunlardan bazılarını tanıtayım size...

ÇILGIN RUHLU GÜZEL BİR İNSAN LİM JU EUN


BİR İNSAN BU KADAR KİTAP OKUR MU DEMEYİN.. ÇÜNKÜ BU UNNİMİZİN HER TÜRLÜ KİTABI İÇİNDE BULABİLECEĞİNİZ BİR KÜTÜPHANESİ VAR. BU KIZIN İLGİNÇ FİKİRLERİ VE FANTEZİLERİ VAR... İZLEYİNCE ANLAYACAKSINIZ HEPSİNİ... :)

Bir de bu ablamzın hoşlandığı bir adam var.. Kızımız ne kadar çılgınsa oğlumuz da o kadar ruhsuz... Ama bunlar benim favori çiftimdi... :)


BU KADAR DİKKATLİ İZLEDİKLERİ ŞEYİ DUYUNCA ŞAŞIRABİLİRSİNİZ... :)



DEĞİŞİK FANTEZİLER DERKEN İŞTE BUNUN GİBİ MESELA... :)






SENİ AYARTMAK İÇİN GELDİM... VAR MI BÖYLE ÇIKMA 
TEKLİFİ ALAN ? HAHAHA.. :) 


BAŞROL OYUNCULARIMIZ.... :)



Dizimizin konusuna gelirsek ; Kızımız Yoo Eun Jae eski bir judocudur  ve şimdi ise korumalık yapmaktadır. Yoo Eun Jae bakımsız mı bakımsız erkek gibi bir kızdır.. Hayatında ki en önemli şey ise tuttuğu beyzbol takımı olan Mavi Martılar'dır.
Oğlumuz Park Moo Yeol ise yakışıklı, kendini beğenmiş ,ünlü bir takım olan Kırmızı Hayalciler'de  beyzbol oyuncusudur.
Park Moo Yeol bir maçta Mavi Martılar'dan şampiyonluğu almıştır. Bu yüzden kızımız ve ailesi Park Moo Yeol'dan nefret etmektedirler.
Yoo Eun Jae yaptığı hatadan dolayı nefret ettiği bu adamın korumalığını yapmak zorunda kalmıştır.
 Oğlumuzun bir sapığı vardır. Bu sapık bunlara az çektirmedi ya neyse... Özellikle sapığın kim olduğunu öğrendiğiniz de yuh diyeceksiniz.
Kızımız Yoo Eun Jae'nin gülüşü çok ne biliyim farklıydı..
Eun Jae'nin ve Moo Yeol'ün boks sahnesi ve ilk bölümler de olan yumurta sahnesi intikam böyle alınır dedirtecek türdendi...



TANIŞMA ÖYLE OLMAZ BÖYLE OLUR... :)



YUMURTA SAHNESİ... :)



BU KADAR DA AÇIK SÖZLÜYDÜ MARTI KAFA'YA KARŞI... 



İLK SİZ DE İŞTE FENA MI ?


HER ZAMAN BU KADAR AKILLI DEĞİLLER !!! 



NE OLABİLİR Kİ ZATEN ? 


Bu ikisinin müşteri- koruma ilişkisi hep böyle mi sürecek dersiniz?
Sapık kim çıkacak ? 
 Söylemeyeceğim izleyin görün...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder